2015. december 1., kedd

Restart Asia: 9.nap


Növények újraültetése után a 9.nappal.
Másnapra már tiszta volt a víz, de nem jutott idő fotózásra.

Hétvégén kitisztítottam a csöveket amik az szeptember óta, a kezdetektől nem voltak átkefélve. Volt 

benne szmötyi rendesen. A szűrő is átöblítésre került, ami jót tett a vízáramlatnak.


 A Microsorum pteropus-t nagyon kedvelem, rájöttem, hogy valamikor a kezdeteknél is igen tetszett. Itt 4db nagy adag van egy két-ökölnyi fadarabhoz kötve, a bokor mérete kb 35*25cm, előttük a pedig kis 4-5 leveles cyrptok vannak különböző fajtákból

Tudom a neonok nem épp ázsiai halak, de per pillanat nem tudok velük mit kezdeni... 


 Hygrophila Corymbosa Siamensis-ből 3 kb 10cm vaskos tönköt ültettem melyeken sok apró oldalhajtás volt. Ők is növekedésnek indultak, látszik a megeredt Rotalák előtt, középen.

Minimálisan rendezgettem a Hygrophila Araguaia-t, itt látható volt hogy engedi a gyökereket (szárról lecsípett növényként kaptam), mögöttük a Blyca-k.






Eladósorban:




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése